"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

środa, 22 maja 2013

SMASHowe Candy w SCRAPPO ...

... bo mi się marzy coś Smashowego ... I to bardzo. I to od jakiegoś czasu. Może mi się uda... Choć nie czuję, ale kto nie ryzykuje ten ... i raz kozie ... oraz dlaczego by nie i inne takie:-)

Ruszam więc radośnie do udziału w SMASHOWYM CANDY w Scrappoinspiracje.blogspot.com, które to candy w ramach sklepu Scrappo.pl.


Sprostać trzeba kilku fikuśnym i ciekawym (bo kreatywno  - opisowym) wymogom, o których TUTAJ. Może sprostam ...

Pozdrawiam ciepło
Edyta z Kubkiem Kawy

6 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo:-) Bardzo bym chciała by się udało, marzy mi się ogromnie Smashowy notes. A przy tym, mogę się w tym candy - konkursie trochę "wypisać" i pomarzyć, bo trzeba opisać po kolei przedstawianie na blogu Scrappo notesy Smasha:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba próbować ,a może los sie usmiechnie ;) czego zycze ;)
      wysłąlam meila ,dostałaś ?

      Usuń
    2. A nie dostałam:-( tyle, że jeśli na gmail, to ja tam nie urzęduję ... to tylko do rejestracji było. Proszę na wp, ten adres w blogu zamieszczony:-)

      Usuń
  2. Życzę powodzenia.
    Maila wysłałam, jak doszedł to proszę potwierdź czy doszedł. Może być na moim ostatnim poście na blogu.

    OdpowiedzUsuń