"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

piątek, 20 września 2013

Przydasiowo zaprasza!

Mój nieposkromiony apetyt na czekoladę i jesień oraz Boże Narodzenie może przebić jedynie ogrom apetytu na książki i przydasie!! 
Gdyby nagle zjawiła się Wróżka Spełniająca Małe Marzenia, zakręciła różdżką, popruszyła magicznym pyłem i aksamitnym (koniecznie!) głosem powiedziała: Edyto! Spełnię twoje jedno małe marzenie... Wówczas niemoc decyzyjna zabiłaby mnie w 33 sekundy! 30 sekund zajęłyby mi skomplikowane procesy myślowe, a 3 sekundy to chyba wystarczający czas by paść trupem!

Na szczęście przeważnie wszystkiemu idzie jakoś zaradzić. W mękach konieczności dokonywania wyborów, ale jednak. Raz karmię mój żołądek czytelniczy, raz przydasiowy, czekoladowy staram się jak najrzadziej:-) A jesienią i Bożym Narodzeniem, raz na rok, napycham głowę, może i duszę (o ile posiadam), wyładowuję wszystkie szuflady, schowki, kieszenie. A w kieszeniach kurtek i w torbie zawsze mam kasztany:-) Tych magicznych dni musi nastarczyć na kolejne długie miesiące. 

Kierując się węchem przydasiowego myśliwego trafiłam na loteryjkę z okazji otwarcia sklepu PRZYDASIOWO.pl (KLIK), w którym jego Dumna Właścicielka - Franki sypnęła prezentami, że jej! 



 Życzę Właścicielce miliona transakcji i tyluż klientów:-) A w klepie naprawdę się dzieje! Polecam ciepło. 

I całkiem samolubnie, przepraszam!, trzymam za siebie kciuki.

Pozdrawiam spod pochmurnego nieba
Edyta z Kubkiem Kawy

4 komentarze:

  1. Kochana duszę to Ty na pewno masz !!!! :-)))
    I całkiem wybornego gatunku :-))))
    Trzymam kciuki za ... Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj wiem coś o zbieractwie , a jak się oprzeć gdy tyle można zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak się oprzeć! Oto jest pytanie!

      Usuń