"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

poniedziałek, 21 listopada 2016

Wielkimi krokami...

... zbliżają się Najświąteczniejsze Święta. Słysząc takie słowa pewnie niektórzy z chęcią włączyliby się w słynną satyryczną radiowo-Trójkową dyskusję z "Powtórki z rozrywki" o wyższości świąt Wielkiej Nocy nad świętami Bożego Narodzenia. Oczywiście Boże Narodzenie dopiero gdzieś tam za zakrętem. Ale san zakręt już nie za górami, za lasami, ale za kilka tygodni. Tym bardziej kartki, nożyczki, wstążeczki rozpanoszone w moim pokoju na całego. A wśród nich radośnie wiruje kot. Wstążeczki wielką miłością Tygrysy. Oraz brzęczące dzwoneczki. I szybkie sznureczki. I skrawki taśmy klejącej... 

Po pierwsze i bardzo, bardzo ważne - przeogromnie przepraszam te z Pań, które wyczekiwały na tegoroczną edycję Wymianki Pod Patronatem Świętego Mikołaja.
Biję się w mą pierś strzelistą, posypuję wyliniałą głowę popiołem, ale nie dało rado. Nie dało rady i nie da rady. Z przyczyn prozaicznie bardzo technicznych, także z przyczyn takiej a nie innej codzienności i tak dalej, i tak dalej... Bardzo, bardzo, bardzo przepraszam, ale nie miałam możliwości ogłoszenia wymianki. I nie miałam/nie mam możliwości jej dopilnowania, a taka konieczność, mniej lub bardziej, zawsze występuje. I może być tak, że znowu coś się wydarzy i nie mogłabym pilnować Mikołaja, który czasem bywa zakręcony jak najpiękniejsza pękata idealnie okrągła kula śniegowa. Przepraszam:-) 

Po drugie - poniżej wynik kawałka prac na przodku kartkowym. Uprzednio małe ostrzeżenie! Ostrzegam przed dużą ilością obrazków. Może lepiej uprzednio się wzmocnić... 

           1.

           2.

           3.


          4.

           5.


            6.

            7.

           8.

            9.


             10.


             11.

             12.


             13.

              14.


             15.

             16.


              17.

             18.

             19.

             20.

            21.


             22.


             23.

            24.


              25.

               26.



              27.

            28.


           29.


            30.

             31.

             32.


              33.

               34.

             35.

               36.


            37.

             38.

             39.



              40.

             41.

             42.

           43.

           44.

           45.

            46.


            47.

           48.



          49.


                             50.
 
                             51.

                            52.



          53.

           54.

          55.

           56.


           57.

         58.

         59.


         60.


        61.

         62.



Uuuuuuuffffffff... nareszcie koniec:-) Aż współczuję PT Oglądaczom:-)


p.s. specjalnie dla Ciebie Olu
:-)


i jeszcze p.s. 
"Skoro już muszę żyć, niech będzie to życie 
w delirium i bez celu"
Mario Santiago
:-) hmmm... 


Z pozdrowieniami jesiennymi
Edyta z Kubkiem Kawy









22 komentarze:

  1. Jezuuuuuu, jakie cudne kartki....A wymianka się nie przejmuj, wiadomo szkoda, w każdej udział brałam, ale sa sprawy ważne i ważniejsze :)
    I cieszę sie, że znów jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe pracę i kawał dobrej roboty:-) jesteś niesamowita!
    I szkoda, szkoda że tak mało Cię znam i nie mam szansy poznać lepiej Wspaniałej Edi i Przeogromnie Dobrym Serduchu!!!
    Dużo zdrowia dla Ciebie Edytko!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam, Edytko, uwielbiam oglądać zdjęcia, obrazki i prace innych scraperek, inspirować się nimi i karmić oczy ich pięknem :) Jeśli dobrze się doliczyłam, to 67 piękności ;) Serdeczności życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie morze kartek! Super te wszelkiego typu patchwarkowe! I te z serduszkami- jelonkami jakoś mnie urzekły! Super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dzisiaj właśnie o Tobie myślałam, że znowu cisza, że nie ma wieści od Ciebie.... a tu proszę - wchodzę na blogera i co - Edytka - pracowita mróweczka! Kartki przepiękne, nie wiadomo na jakiej oczy zatrzymać, która ładniejsza, którą też bym chciała:)))
    Serdecznie pozdrawiam i ... nie znikaj na tak długo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ogrom kartek :) Same piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nieźle, ponad 60 kartek!!!! I to co jedna, to ładniejsza :) Wymianki żałuję, ale trudno, nie zawsze w życiu tak nam się układa, jakbyśmy chcieli. Tylko jak ten Mikołaj da sobie radę bez Ciebie?! Serdeczności posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja nie wiem, jak ten Mikołaj sobie bez Ciebie poradzi... Oj, ciężko będzie.
    Kartki świetne! Widać, że lubisz sznurek :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh... zastanawiałam się przez chwilę od czego zacząć- bo Ci się naskłądało... Mikołaja i wymiankę jakoś przeżyję - fakt - w tym roku zbyt grzeczna nie byłam, więc spoko, luz ;) Ale ta cisza jest absolutnie niedopuszczalna, choć jak się domyślam pewnie konieczna... Ale ale... znów tak bardzo się cieszę że JESTEŚ :)) Czytać Ciebie to poezja, oglądać Twoje prace... zresztą mam już wśród nich swoich faworytów - kartki do cna "Edytkowe" hihi ;) a teraz zgaduj które to ;)

    I jakoś teraz to ja się nie dziwię że Ty zniknęłaś na tak dłuuuuugo. Przecież taką robotę odstawić to naprawdę trzeba mieć powera ;) Ja póki co skromniusie 5 poczyniłam ;) Patrząc na Ciebie wymiękam ;)

    A... no i byłabym całkiem zapomniała - wielke dziękuję za KROPKĘ - KROPĘ czerwoną jak nos Rudolfa tuż przed Świętami ;) z tym że Kobieto miałaś je stawiać w tzw między czasie kolejnych postów. Ale Ci wybaczam, bo Cię lubię i już ;)

    I jeszcze dwa słowa na pożegnanie - w sumie życie bez celu też ma jakiś ukryty sens, więc w sumie? czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że jesteś znowu z nami :) Śliczny "wysyp" kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne te karteczki , jelonki bałwanki takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałoby się niebanalnie, jak Starsi Panowie, ale cóż Starsi Panowie byli wyjątkowi, tak jak Ty i Twoje dzieła!

    Edytko, mistrzostwa świata po prostu. A na dodatek to towarzystwo w tle,zwłaszcza borsuczek, choć nie wiem, czy to na pewno ten gatunek stworzenia. Sympatyk w każdym razie nieziemski!

    Uściśnień moc ślę i zdrówka życzę najserdeczniej...
    BB

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że jesteś;) bardzo lubię czytać co piszesz:)
    A wymiankę to w przyszłym roku;) Głowa do góry:)
    Karteczki są ekstra!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie karteczki " fajowskie", jestem zauroczona, a na wymiankę zaczekamy do następnego roku, zleci szybko, gwarantuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne Karteczki :-) a ich ogrom mnie powalil.. :-O Nie proznujesz ;-)

    Pozdrawiam cieplutko :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki :) Ja w tym roku wymiankę musiałabym sobie odpuścić, więc nawet mi ulżyło, że nie została ogłoszona. Na kolejną edycję poczekamy do przyszłego roku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. W zasadzie to nie wiem od czego zacząć. Karteczek cudnych wysyp, to właściwie częściowo usprawiedliwia Twoją nieobecność. A z tym pojawianiem się w blogosferze to ja ostatnio mam problem niesamowity. Czasem los tak nam się poukłada że trudno ogarnąć wszystko a czasem niemoc twórcza dopadnie a na takową to lekarstwa chyba jeszcze nie wynaleźli. Myślę , że w Twoim przypadku "niemoc" przeszła bokiem. Bo po ilości zamieszczonych zdjęć, to albo jakieś elfy lub skrzaty Ci pomagają, albo... nie wiem kto :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki cudne, a brak wymianki? no cóż, chyba będziemy Ci w stanie to wybaczyć ;) (nawet mi to pasuje w tym roku, bo mam spore zaległości w blogowaniu... sama nie wiem, dlaczego...) Zdrówka, wielu powodów do radości każdego dnia i słońca w oczach :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesyłam noworoczne serdeczności, mam nadzieję, że wszystko u Ciebie dobrze i doszła do Ciebie moja karciocha. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam również do siebie ;)
    http://fame-is-not-important-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy ktoś wie co się dzieje z Edytą?

    OdpowiedzUsuń