"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

czwartek, 26 listopada 2015

... i tak dalej...





 













pozdrawiam ciepło
Edyta z Kubkiem Kawy


p.s. 

"Kiedy byłem młody, walczyłem, żeby być sobą; teraz wystarczy mi, że jestem, kim jestem."
                                                                                           Josep Maria Morreres


"Czy na tym polega dorastanie - że wszystko stawało się zwyczajne?"
                                                                                 Lars Saabye Christensen "Odpływ"


17 komentarzy:

  1. Protestuję!!!! Te są JESZCZE piękniejsze od poprzednich!!! To wprost okrutne jak czekolada za szybą!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki Edytko, mają taką moc w swojej prostocie, że szok! :):):):)
    pees.Melduję,że moja Mikołajowa paczucha wyruszyła dziś w świat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta patchworkowa - moja ulubiona! I ta z girlandą serduszek i kokardką nad nimi - cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje karteczki w bieli!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełna elegancja...jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko, piękne kartki, wszystkie, bez wyjątku. Bardzo delikatne i pełne elegancji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, Delikatne i niezwykle eleganckie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, każda z osobna i wszystkie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorastanie polega chyba na polubieniu, a nawet na pokochaniu siebie. Na zdaniu sobie sprawy z tego, czego tak naprawdę potrzebujemy, na oddzieleniu ziarna od plew ;-]

    Kartki oczywiście "brak mi słów aby wyrazić swój podziw dla Ciebie Edytko", mogę tak pisać za każdym razem, bo to jest prawda :)

    Ściaskm Cię serdecznie,
    BB

    OdpowiedzUsuń
  10. Edyto, zachwycające. Szkoda, że już mam potrzebną ilość kartek, bo pokusiłabym się na lift którejś z Twoich. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, jak wszystko u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń