"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

niedziela, 5 października 2014

Uśmiechacze wszystkich krajów łączmy się!


Kalendarz w kuchni głosi, a nawet radośnie krzyczy, że dziś 

Światowy Dzień Uśmiechu! 

i z tej okazji 
przesyłam Wam 
wielce serdeczny
ogromnie ciepły
bardzo pozytywnie naładowany


Niech się święci Dzień Uśmiechu!

Postanowiłam sobie, że choćby nie wiem co się działo
w ten dzień
a może i tydzień...
A niech będzie i tydzień!

Cały tydzień
 będę widziała tylko same pozytywy i już!
Nie ugnę się pod burością i szarością.
Złym wiadomościami z programów informacyjnych
smutom z książek
nostalgii za odlatującymi ptakami
melancholii jesiennego dżdżu
mówimy stanowcze NIE!
I innym takim również się nie damy!
(Co oczywiście nie zmienia faktu, że niżej podpisana ubóstwia jesień szalenie.)

Przyłączycie się do pozytywnego tygodnia?

A gdyby zabrakło pozytywnej motywacji
gdyby zabrakło podłoża do hahania i hihania
zapodałam sobie
i Wam
(na wszelki wypadek)
kilka radosnych melodyjek

KLIK
KLIK
KLIK

W zanadrzu mam także ze dwa dyżurne radosne filmy
oraz
obowiązkowo
 Coroczne Jesienne Oglądanie "Siedliska".
A że do oglądania filmów bywa niezbędny popcorn to KLIK :-)


Z uśmiechem przyjaznym
pozdrawiam przejesiennie

Edyta
z Kubkiem Kawy
(który uśmiechnięty od ucha do ucha:-))


11 komentarzy:

  1. Ja się piszę :) Trzeba być pozytywnym, zwłaszcza, że tyle dobra wokół :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    Mahda

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy takiej pogodzie sama gęba się uśmiecha:)
    :))))))))) Więc od ucha do ucha dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak niech się buźki śmieją :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najwięcej śmiechu - jestem za!
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Serdecznie pozdrawiam:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja uśmecham się do Ciebie i siebie i wszystkich nie tylko dziś ale przez 365 dni :DDDDDDDDD
    życzę wszystkim i Tobie szczególnie usmiechu kazdego dnia i choćby jednej małej bądz wielkiej rzeczy codziennie żeby ten uśmiech wywołać , bo przecież jak się tak bardzo poszuka i chce to zawsze coś się znajdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest pierwsza część komentarza: :)
    a to druga: za tydzień jest dzień wychodzenia z szafy :D ja go bardzo lubie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie światowy dzień uśmiechu jest przez 365, ewentualnie 366 dni w roku:-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Więc zaczynam się uśmiechać....
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiecham się już na sam widok tych wszystkich książek :).

    OdpowiedzUsuń
  10. w związku z tym, że na uśmiech nigdy nie jest za późno, to przesyłam Ci największego, jakiego mogę zrobić :D
    ps. Edycia, kiedy będziesz w Katowicach? może udałoby mi się jakoś Cię odwiedzić czy cóś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha - na widok książek wszelakich zaniemówiłam na dość długą chwilę :)

      Usuń