"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

środa, 21 stycznia 2015

Loteryjka dla Warzywożerców!


Darogije Druzja
Gerlsy and boje
wełkam
und
zapraszam
ewriłan end zewsząd
:-)



W skład zestawu warzywożerczego wchodzą:

magnesssso z wiekopomną i niepodważalną maksymą !



notes 60 kartkowy na jakoweś słodkie zapiski 
wychałturzony przez Fabrykę Małych Przyjemności
czyli loteryjkodawcę



i...

werble!!!! fanfary!!!! fajerwerki!!!!

KUBEK 
z wielką prawdą!
 zaprawdę prawdą!! 
i tylko prawdą!!!



Kubek o pojemności coś ponad 350 mililitrów, długo trzyma ciepło, zaopatrzony w przyjemnie układające się w dłoni ucho, z wizerunkiem misia zapamiętale pochłaniającego warzywo o nazwie "czekolada". 


By stać się posiadaczem zestawu dla warzywożercy należy:

1. dać znać do 28 lutego w komentarzu poniżej o chęci stania się posiadaczem zestawu

2. zabanerkować u siebie loteryjkę
 (o ile jest się posiadaczem bloga, co zupełnie nie jest konieczne, by wziąć udział w loteryjce)

3. a ten warunek jest warunkiem opcjonalnym 
Wyłącznie wtedy, gdy będziecie mieli ochotę i kilka wolnych złotych. 
To dla Was warunek jak najbardziej opcjonalny, choć dla mnie rzecz ogromnie ważna:-) 

Jeśli możecie i chcecie
bardzo bardzo ciepło proszę
o wpłacenie 
szczęśliwych 13 złotych:-) 
na dobrą wróżbę na 2015 rok:-)
na konto 
Fundacji Domu Tymianka
która to maleńka fundacja
ma wielkie serce i wykonuje ogrom pracy
dla swoich czworonożnych podopiecznych:-) 
Tu można zajrzeć do Domu Tymianka 
gdzie Pan i Pani Domu Tymianka uwijają się, dwoją, troją i tak bez końca
KLIK
i gdzie psy i koty
mogą być nareszcie szczęśliwe
i nareszcie bezpieczne.

A tu numer konta Fundacji
52 1090 1694 0000 0001 1684 9209
Fundacja "Dom Tymianka"
Kołaki - Kwasy 8
06-405 Opinogóra Górna

Będę się cieszyć najogromniej jak tylko można
gdy oddacie szczyptę swojego serca
dla Wzruszaczy z Domu Tymianka:-)

I jeszcze raz
zapraszam do udziału w
Loteryjce dla Warzywożerców
i życzę
p  o  w  o  d  z  e  n i  a  !!
a ja już się cieszę na losowanie i wysyłanie paczki:-)))))))

Pozdrawiając
życzę dobrego dnia
 lub magicznego wieczoru
lub bajkowych snów:-)

Edyta z Kubkiem Kawy


110 komentarzy:

  1. Jakoż iż ponieważ że ogromnie lubię owo warzywo ; P nie mogę oczywiście przejść obojętnie i ustawiam się w kolejce, którąż to mam zaszczyt ogromny otwierać :)))) znaczy się pierwsza jestem :* Banerek dodam skoro świt :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście ze uwielbiam rzeczone warzywo i staję w kolejce:) A zeszyt jest taki cudny, taki dokładni w moim guście, ze będę marzyć o wygranej. Na Tymiankowych Wzruszaczy zawsze warto wpłacić grosz. Taka pomoc jest niezbędna zwłaszcza w zimie a Ori robi taką wspaniałą robotę. Pozdrawiam cieplutko z Przytulnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie :) A Dom Tymianka uwielbiam, więc tym chętniej :)
    A banerek zaraz będzie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewątpliwie jest to warzywo, które mogę w dużych ilościach, a taki kubek tylko utwierdzałby mnie w słuszności tegoż.;) zapisuję się!:)
    http://promyk2004.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny notesik, chętnie staję do zabawy :-)

    a parę złotych zawsze się znajdzie w kieszeni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo takie cukierasy!
    oczywiście, że się zgłaszam :)))
    a o Domu Tymianka nie słyszałam wcześniej - warto parę zł wygospodarować dla nich...

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuje się:D Uwielbiam czekoladę i caly czas mam nadzieje że ktoś wymysli taką która po zjedzeniu idzie w biust a nie biodra:D Tymianki wspomożone też:D Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię warzywa :D Nie ma innej opcji, ustawiam się w kolejce :)
    A czy na Dom Tymianka można odpisać 1%? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie! Nie mogłabym przejść obojętnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako czekolado i warzywożerca nie mogę przejść obok zabawy obojętnie. Ustawiam się w kolejce do losowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę udział :)
    baner na dole takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. z przyjemnoscią wezme udzaił w obu wydarzeniach już lecę wywiesić sztandar i przelać co nieco
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo chętnie się zapisuję, domek tymianka wesprę z miłą chęcią, banerek zabiarm i miłego dnia Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekolada jest warzywem- podoba mi się i to bardzo staję dzielnie do boju o moje ukochane warzywo :-))), wszystkie warunki wypełniam, a wpłatę przekażę pod koniec miesiąca jak tylko otrzymam zasilenie od pracodawcy, bo na ten miesiąc już u mnie kruchutko z grosikiem, a i wpłata dla Tymianków była z okazji urodzin ślicznego Orionka:-), po wpłacie potwierdzanie prześlę na maila do Ciebie Edytko :-)))
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uhuhu dopiero co ogłoszone, a już ogonek chętnych.
    I ja affff kors ustawię się w rzeczonej kolejce, aby ulubione warzywo komsumować z kubła godnego wkładki :-)
    P.S. banerek będzie wieczorową porą jak zasiądę do odpowiedniego sprzętu zwanego laptopem, bo telefon może i mądry, może i sprytny ale takich cudeniek jeszcze nie umie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro czekolada jest warzywem, a ja czekoladę jem "tonami", to mam szansę na uczestniczenie w loteryjce, czy nie mam?
    Jeśli mam, to zajmę miejsce w kolejeczce:)) choć przy ostatnim warunku, tym opcjonalnym, muszę się zastanowić, czy go spełnię teraz, bo jak wiesz, przy moich czterech kotach, coraz puściejszy portfel się zdarza.
    Serdecznie pozdrawiam wszystkich warzywożerców:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, a ja właśnie siedzę i jem czekoladę mleczną z migdałami :).

    Także, te prezenty są idealne dla mnie, bo czekoladę uwielbiam choć moja biodra już trochę mniej hihi.

    Zapisuję się z wielką i cichą nadzieją na wygraną :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie :) Wszystko mi się podoba!!!
    Zapisuję się do loterii i wklejam banerek na swego bloga. Czekolada jest absolutnie potrzebna do życia - bez czekolady nie byłoby szczęścia na Ziemi ;))) A notesik cudny...
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Trcohę z przekory się zapisuję :)
    z przekory, bo staram się nie jeść czekolady!
    ale to nei znaczy że jej nie lubię!
    uwielbiam
    taką pyszną, pyszniastą, rewelacyjnie nadzianą - alkoholowym ajerkoniakiem, tofee,
    karmelowo lub owocowo nawet
    a nawet to bez - sote mleczną lub jaką tylko...
    ehhh do kubka bym sobie chociaż powzdychała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana mnie nie może zabraknąć w Twojej loteryjce;)
    Jak i kubek i notesik i magnesik:) bardzo by mi pasowały:)
    Liczę na swoje szczęście;)

    Ponętna Czekolada

    Ta ponętna Czekolada,
    wciąż z kieszeni mi wypada,
    jest tam zawsze na osłodę,
    łamie każdą dnia przeszkodę.

    Gdy na spacer pójdę w las,
    ona kłania się mi w pas,
    wciąż namawia mnie do złego
    kusząc: " weź mnie, weź kolego!"

    A ja, jako chłopiec młody
    biorę, chwalę, bez przeszkody.
    Bo gdy pani prosi pana,
    Nie odmawiam zakochania.

    Wtedy każdy smutny dzień,
    w rozkosz chwil zamienia się.
    Jej aksamit, delikatność,
    słodycz, cudność i powabność...

    Jej oczęta karmelowe,
    dłonie jakby truskawkowe,
    włosy, z nutką pomarańczy,
    ach! nie mogę już, gdy tańczy!

    Serce me w płomieniach stoi
    Czekam...
    I co dalej, drodzy moi?
    Koniec mojej Czekolady
    wystrzałowej "Bombolady"

    Jednak smutno mi nie będzie.
    I nie bądźcie tutaj w błędzie!
    Bo już jutro o tej porze,
    przyjaciółkę jej otworzę!

    OdpowiedzUsuń
  21. O matkomatkomatko, ten kubek jest cudowny, jako że jestem czekoladoholiczką to nie mogę się nie zapisać :)
    a takiego kubasa to nigdzie nie widziałam! Jakbym tylko spotkała, to już byłby mój :D

    A! Tak podczytując komentarze to napomknę, że ja bym chciała, żeby czekolada poszła mi w biodra! W cycki zdecydowanie nie :D także doceńcie to haha :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekolada naprawde jest warzywem (no chyba ze ktos doda do niej mleka - fuuj ) Jest w 100% pochodzenia roslinnego :-) Takie lubie najbardziej wege przyjazne :-D

    Pozdrawiam cieplutko.. staje w kolejce po cudne cudnosci :-) i pedze spelnic wymogi konkursu :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Potrzebuję czekolady
    Zjeść ją muszę,nie ma rady!
    Gdy rozpłynie mi się w ustach,
    Słodka będzie to rozpusta...
    Moja słabość,grzeszna wada-
    pyszna,pyszna czekolada...
    Bardzo lubię czytać Twoje wpisy,i Twoje poczucie humoru.Chętnie wezmę udział w zabawie,jeśli mogę?
    Kocham zwierzęta,i w miare możliwości pomagam:)
    Pozdrawiam ciepło BasiaJ:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla samego Kubka mogłabym... nie wiem co. Boski jest. Mnie nic więcej nie trzeba. Kubas starczy :D Ustawiam się grzecznie, proszę wrzuć do maszyny losującej karteczkę z moim imieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jakże pysznie jakże smacznie i przezdrowo :D zapisuje sie obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się i ja:) uwielbiam to warzywo;) zapraszam do siebie pasjegosienki.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się :)
    banerek http://czytamwfirmie.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy. Uwielbiam wszystkie warzywa... czekoladowe też :)
    Banerek tutaj: http://radosctworzenia-sofka.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. No cóż warzywo czy słodycz i tak uwielbiam czekoladę:) piękne nagrody , na pewno mając taki kubek nie odczuję wyrzutów sumienia i nie będę liczyć kalorii .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Pewnie, że jest warzywem. Każdy wie, ze kakaowiec to roślina. Jem warzywa codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj to warzywo uwielbiam! :) Z chęcią ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. warzywoholik zgłasza chęć posiadania tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. warzywoholik zgłasza chęć posiadania tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W kolejce do loteryjki się ustawiam rzecz jasna ;-)))
    choć przez chorobę o mało co bym jej nie przegapiła ;-)))
    z moimi funduszami wciąż kiepsko niestety ale mam nadzieję, że już niedługo się to zmieni ;-)))
    zas banerek wstawię o godzinie bardziej przyzwoitej ;-)))
    uścisków moc zasyłam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. haha kubek genialny chyba od dziś to będzie moje motto ! :D najlepszy tekst na świecie i dodatkowo tej obrazek , jakbym siebie widziala >.> nie noo uwielbiam ten kubek mistrzostwo ! :D cuu- doo - wny :)

    obserwuję jako aaangelllaaa 94
    baner na blogu aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Warzywa, wiadomo, jeść trzeba dla zdrowia i urody, więc obowiązkowo dołączam do zabawy i liczę na szczęście :-) Pozdrawiam cieplutko - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. genialny kubek! :) baardzo chętnie zgłaszam się do loteryjki :)
    obserwuję jako Zuza
    dodałam baner na dialoginaiwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się!
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje Walentynkowe Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem wielbicielką takiego warzywa jak czekolada! Same witaminy!! ;-)) Z przyjemnością się ustawiam w kolejkę bo takie słodkości ;-))

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam chęć udziału w zabawie
    Ania
    mój mail anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam ten tekst, że czekolada jest warzywem :-D
    Ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. To warzywo jest zdecydowanie moim ulubionym :)
    Dlatego się zgłoszę :)
    Obserwuję jako: Ewka501
    Mail: ewka501@op.pl
    Baner: http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękności same, toż to idealne dla mnie - uwielbiam to warzywo!
    Banerek tutaj zamieszczam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam takie warzywo :)
    z wielką chęcią biorę udział :)
    e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow!!! taki kubek mieć!!! może w końcu by mi uwierzyli, że zdrowo jem ;) :))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten kubek opisuje mnie :D Z chęcią biorę udział. Może szczęście się do mnie uśmiechnie ;-)
    Obs jako Iga A
    Baner : http://igaa123.blogspot.com/
    email: 123igaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. takie warzywo to mogę zjęść :D ustawiam się w kolejce, wpłaty dokonam po matkiboskiejpinieznej. i jesli mogę pomarudzić to o ile nastapi wiekopomna chwila i jakims cudem uda mi się to bardzo prosze o obdarowanie notesem i magnesem jeszcze kogoś, choć piekne i na prawde podobaja mi sie to znam siebie i wiem, że magnes zapomne powiesci a notesu szkoda mi bedzie używac bo taki ladny, niech się ktoś jeszcze ucieszy :)
    ewela0708@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiedziałaś jak mnie złapać, no mamuniu - czekolada!!!! Stosuję ją jako lekarstwo na smutki, na otarcie łez, na ból serca i ból duszy. Hoduje też na niej pośladki- po co komu operacje na powiększenie pupki- przecież jest czekolada!!!! ;) Domek Tymianka znam , słałam tam szyte prze zemnie kominy, szły jak woda, teraz czekam aż moja sytuacja się poprawi i znów będę mogła coś pomóc bo Tymiankowi naprawdę Warto pomóc- to magiczne miejsce gdzie kwitnie miłość pod kołderką bezpieczeństwa dla niejednego staruszka na czterech łapakach ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Chyba muszę tą maksymę z kubka przedstawić ortodontce- w końcu czekolada to warzywo, więc jeść można:) Banerek na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  50. o ja jako warzywożerca staję do kolejki, wszak czekolada najpyszniejszym warzywem jest:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się w kolejce po te piękne cukierasy, kubek jest genialny i podpisuję się pod jego hasłami ;)
    banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja zgłaszam chęć przygarnięcia czekoladowego zestawu, om nom nom :D
    Baner na pasku bocznym: http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Szkoda, że nie mam możliwości przelania pieniążków, gdybym była bliżej, to mogłabym doręczyć ''do rąk własnych'' :(
    Cóż, zgłaszam się i zapraszam też do spróbowania szczęścia u mnie. :)
    be-for-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Z przyjemnością się zgłaszam :)
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też bm chciała :) jakże hasło z kubka moim prywatnym :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Biorę udział z przyjemnością;)
    Zaobserwowałam jako szyję,więc jestem
    E-mail: pola03081993@o2.pl
    Nie posiadam konta bankowego.Szkoda,że nie mogę rzucić mamoną,żeby tak daleko doleciała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Czekolada jest warzywem. Amen. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. kubek z taką ZŁOTĄ myślą oczywiście chciałabym mieć! :) dlatego ustawiam się w kolejkę do zabawy :)

    pozdrawiam
    joanka

    czerwonawalizka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. kubek z taką ZŁOTĄ myślą oczywiście chciałabym mieć! :) dlatego ustawiam się w kolejkę do zabawy :)

    pozdrawiam
    joanka

    czerwonawalizka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale cuuudne prezenty! :)) Kubas jest genialny! :) Biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem dziś po ogromnym spożyciu tego warzywa :) Biorę udział bez mrugnięcia okiem :) Pozdrowionka od PANI KREDKI :)

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się :)
    Baner na handmade-gaba.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  63. No kurde, wszystko o mnie. Chcę mieć tego dowód na piśmie i ceramice, więc staję w kolejce! Banner na allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. uwielbiam czekoladę, więc nie mogło mnie tu zabraknąć:) zapisuję się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  65. z nieukrywaną rozkoszą biorę udzial w loteryjce banerek juz zamieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo chętnie i ja się zgłoszę :) Banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudownie tutaj, chętnie biorę udział w zabawie :) banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale cuuudaśny ten kubeczek ;o)) pragnę! mrrrr :D

    Banerek: http://terereniamk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. To chyba najwyższy czas, bym przeszła na dietę... oczywiście taką opierającą się jedynie na czekoladzie! :D

    A obserwuję jako ekstrawagancja ekstrawaganckiej i banerek wstawiłam na bloga, by ktoś dowiedział się o tej wspaniałej akcji! :) http://ekstrawagancko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Nareszcie ktoś zakubkował moje motto życiowe! Chcę dowód!
    Obserwuję jako Ladyme
    Banner http://ladyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Chętnie dołączę sie do zabawy! ;) Nagrody są po prostu genialne!!! ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  73. Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  74. Ustawiam się w kolejce po megaśny kubeczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się! Marzę o tym kubeczku od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  76. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam serdecznie, trafiłam na tego bloga przypadkiem i nie mogę sie oprzeć tak cudownej loteryjce, zwłaszcza, że moje ulubione warzywo to własnie CZEKOLADA :). Benerek na www.magiadziergania.blogspot.com i zapraszam do siebie na 2 urodzinki bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  78. Jaki wspaniały kubeczek! :)
    Ustawiam się w kolejce!
    Obserwuje od dawna :)
    Pozdrawiam
    http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. biorę udział ! Banner: kreatywnyswiat-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. O matulu! Toż to konkurs dla mnie.. dla mnie największej miłośniczki czekolady na Ziemi!
    :)
    Banerek już zamieszczam na www.decustyle.blogspot.com
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się do zabawy :)
    mail: noelka26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się do zabawy :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. biorę udział, baner umieściłam na szateva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam, zgłaszam się z przyjemnością i liczę na troche szczęścia w losowaniu - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Zdrowa dieta to podstawa, dużo warzyw trza zajadać ^^

    OdpowiedzUsuń
  86. aaa! czekolada moim życiem! ten kubek jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  87. Kubek cudowny <3
    Zgłaszam się :)
    Email anna12194@wp.pl
    Obserwuję jako: Anna Bugnacka

    OdpowiedzUsuń
  88. czekolada to moje ulubione warzywo! z przyjemnością przygarnę ten kubeczek :)
    Zgłaszam się
    banner: http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. cudowne nagrody :) wszystko jest takie sliczne, ze nie mogę nie wziac udzialu :)
    a wiec zgłaszam się i wklejam banner: http://illusionsdreamshope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. zgłaszam się :)
    banerek na beadedworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  91. uwielbiam to warzywo, więc grzech się nie zgłosic :D a więc zgłaszam się :D
    i dodaję banerek - http://moooni-que.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Wyrażam chęć stania się posiadaczem tegoż oto wspaniałego zestawu :)
    banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. kolekcja moich kubków już czeka na nowego członka :) gotowa i chętna na wygraną :)
    banner http://codziennosciczastekpiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Ustawiam się w kolejce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  95. I ja do kolejki dołączyłam !
    13 a może 31 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  96. O losie ale tu ludziów ... ;))
    Ja również przyłączam się do propagowania "zdrowego stylu odżywiania" :))

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja również si,ę zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  98. Zapisuję się jako setna osoba! Też czekoladożerna ;) Podlinkowany banerek na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  99. i ja też dołączam a u mnie banerek też oczywiście jest robotkirecznenawesolo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Jestem kolejną warzywożerczą osóbką ustawioną po te słodkie nagrody. Nie ma to jak dobre warzywo.
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Uwielbiam to warzywko:) więc nie mogę ominąć takiej okazji i ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  102. chętnie bardzo i ja się dopisuję. banerek na blogu można spotkać i podziwiać tu: http://anitassafehouse.blogspot.com/p/rozdaniakonkursycandygi.html :) pozdrawiam i czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  103. jejciu, zestaw jest przecudny! Marzę, żeby go wygrać, cudo! :) dlatego zgłaszam się! :) bloga zaobserwowałam, banner wstawiony na moim blogu:
    positivelittlethink.blogspot.com

    pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na wyniki! :)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  104. Zestaw super :) Zgłaszam się do zabawy i losowania :) Uwielbiammmm czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Z wielką chęcią zgłaszam się do udziału w konkursie. Zestaw jest przeuroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się z chęcią :) kocham czekoladę. :P
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  107. To zestaw dla mnie! Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń