"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

czwartek, 22 stycznia 2015

Proszę wymyślić sobie tytuł:-)

bo w ogóle nie wiem, co napisać 
w ogóle
a i takie dni mi się zdarzają:-) 
pustostan i echo w głowie...

kartkochałturki przedwczorajsze...









i pierwsza walentynka.
słodka na zewnątrz
i...



... owocowa w środku:-)



blogowisko też jest jak tort...
można jeść albo po kawałeczku, albo wielkimi łyżkami:-) 
 wyłożone jest kremem wpisów
wypchane po brzeżki bakaliami komentarzy
a na wierzchu są 
wisienki 
którymi jesteście 
Wy:-) 

wisienkowo pozdrawiam:-)
Edyta z Kubkiem Kawy


P.S.
"Są kobiety niezamężne z przypadku i niezamężne z wyboru, jednak Olive Chansellor było to po prostu pisane. Była starą panną, tak jak Shelley był poetą, a sierpień upalny"
                                                                                                             Henry James "Bostończycy"

"Na co komu miłość życia, jeśli zawsze nie może być z tobą?"
                                                                                                             John Irving "W jednej osobie"



20 komentarzy:

  1. walentynka z babeczką - oh, jaka piękna! Kocham babeczki...
    ta kartka jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz- masz: Tytuł posta: Edytka z balonikami śle Wam uśmiechy pełne szczerej radości...

    OdpowiedzUsuń
  3. ...a ja wiem co napisać..jesteś wspaniałą szczodrą osobą z wielkim sercem;)0
    BARDZO BARDZO dziękuje .... niebieski będzie pasować do mojej pracowni .. buziaki:))
    Piękne jest to co robisz...

    OdpowiedzUsuń
  4. z balonikami słodziutka a walentynkowa mega rozczulająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza słodziutka, rozczulająca, druga lekko stonowana, trzecia mega romantyczna, a czwarta grzechu warta:)) Śliczne karteczki:)) Dobrze że papierowe babeczki nie tuczą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki :).

    Też znam "pusty" stan umysłu ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Edyciu... czasami trzeba przemilczeń, albo pomilczeć, albo... napisać wierszem...
    albo tak poetycko jak tyl;ko Ty potrafisz,
    np ta końcówka - tak to trafnie ujęłaś, powinnaś napisać książkę :)
    mówię poważnie
    przecież ja bym chyba do roboty nie poszła tylko bym Cię czytała i czytała
    do samej kropki ostatniej

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak się ma również "pustostan" umysłu w tym samym czasie?
    Karteczka nr 1 jest dla mnie najładniejsza, choć i innym nic nie brakuje. Dlaczego ta - a dlatego, że skojarzyła mi się ze zdjęciem, które kiedyś zrobiłam mojej małej Hani, trzymającej balony kupione przez Babcię, Dziadka i Ciocię na odpuście w naszej parafii. Wypisz - wymaluj - mała Hania z balonami na tej karteczce:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kartki! jak ja lubię tu czasem pozaglądać i podczytać to i owo:) dołączyłam więc do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskakujący wybór cytatów do walentynkowych kartek. Powiedziałabym, wisienka z pestką:-) Kartki jak zawsze królewskie! Szczególnie te wisienkowe, subtelne i absolutnie niebanalne Pozdrawiam najgoręcej

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudne karteczki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Edyto, cudne to Twoje chałturzenie- najlepsze takie wychodzą od niechcenia :)))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie karteczki są piękne !!!
    A walentynkowa świetna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne... I przypomniałaś mi, że niedługo walentynki... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne karteczki, no cóż czasami tak się dzieję ważne że wena twórcza dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w Twoich pracach! Kolory, styl i wykonanie :) <3 Bajka! Gdzie udaje Ci sie kupić takie ładne papiery i skad czerpiesz inspiracje?

    OdpowiedzUsuń
  17. wena - jest albo ucieka i na próżno ją wołać , sama wraca ;) tu wena była widzę że hej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne karty, szczególnie ta z balonikami mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń