"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Leniwy Lany Poniedziałek

Za oknem zima, że miło... Śnieg delikatnie prószy zajączkowi w uszy. A na naszej komodzie pod oknem wiosna ... Każda Wielkanoc zapełnia w naszym domu trawą, rzeżuchą, owsem, prymulkami i wszystkim co zielone i wiosenne wiele doniczek, kubeczków, filiżanek, wazonów. Dostałyśmy też bukiet żółciastych, pięknych tulipanów i białe, zwiewne jaskry.




Wczoraj głośne i wesołe, a miłe bardzo, "gościowanie - śniadanie".  Z pierwszą paschą w naszym domu, nigdy wcześniej nie robiłyśmy. Pyszota pysznościowa.




Dziś cichutko. I spokojnie. I leniwie. Zające polegują ...




To przesłodki zając od mojej Kuzynki Ani. Szczerze mówiąc przysypia na półkach z książkami przez cały rok. Żal go pakować do kartonu i czekać znowu tyle miesięcy na spotkanie.

I zające wyhafotwane drzewiej przez moją Mamę także dziś leniuchują na regałach. Siedzą zmęczone, nie wiedzieć czym, z uszami ledwie utrzymującymi pion ...




... bujają w obłokach ...




... pochrapują na zielonych łąkach ...




A u mnie miast kawy, w białym kubku z owieczką, biała herbata. Miast manufaktury papierowo - solnej, na stoliczku roboczym, książka. Ale najczęściej jednak ta książka na poduszcze. Bo najlepiej czyta się na leżąco...



Książke nabyłam drogą kupna - sprzedaży sobie samej na Zająca. Ach! Razem z "Missa Pro Pace" Wojciecha Kilara. Smakowitości! Podczytuję i podsłuchuję od trzech dni.

Do czego i teraz wrócę. Leniwie i niespiesznie.
Pozdrawiam wielkanocnie i zimowo jednocześnie
Edyta z Kubkiem Kawy



5 komentarzy:

  1. pascha mniam, mniam, delicje, pyszota i i i :-)))
    zdjęcie jaskry cudo !!!
    a hafty Pani Matki to wiadomo, że mistrzostwo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest Twój zieleniec. I zboża i kwiatuszki cudne. A zające faktycznie leniuchy.
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za udział w mojej zabawie.
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie odwiedziłaś. Może coś Ci się spodoba. Choć gdzie mi tam do Ciebie ... ech... Ja dopiero raczkuję:-)
      Pozdrawiam
      Edyta

      Usuń
  3. Super te zajączki :))) i uwielbiam filiżanki w nietypowych aranżacjach , ja na Wielkanoc siałam w nich rzeżuszkę ;p
    a pasche robiłam też w tym roku pierwszy raz ,ale niestety nie bardzo wyszła za to smakowała wybornie ;p
    pozdrówka
    Ag

    OdpowiedzUsuń