"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

piątek, 8 marca 2013

Dzień Kobiety Pracującej

Dobrze wszyscy wiemy jaki mamy dzień, ale mój kalendarz w kuchni doprecyzowuje i ogłasza Dzień Kobiety Pracującej! Jako kobieta czynnie walcząca już w dzieciństwie o równouprawnienie w wynoszeniu śmieci, odkurzaniu czy sprzątaniu pokoju, stwierdzam, że jak zwał tak zwał, na jedno wychodzi!
Wszystkim Paniom, pracującym zawodowo czy też nie, pracującym w domu, pracującym w zagrodzie, pracującym everywhere (o ile dobrze pamiętam znaczenie słowa i pisownię) życzę dużo miłości, pewnych przyjaźni, spokoju wewnętrznego, nieco szaleństwa w codzienności, rozmachu w marzeniach, odwagi w ich spełnianiu oraz bardzo, bardzo, bardzo dużo zdrowia. A dziś także pysznego kawałka ciasta (sernik na ciepło z lodami ?) i białej kawy z pianką. Albo białej herbaty z poziomkami. Albo lampki czerwonego wina. Albo ... I dla każdej z Pań po tulipanku ! (Proszę nie zwracać uwagi na zające, przylazły i już czekają na Wielkanoc.)




A specjalnie dla Margharett-Nie-Gosi, która obecnie pracuje w pocie czoła remontując mieszkanie, dodatkowo poletko tulipanków. 




W Dniu Kobiety Pracującej apeluję ... Sama nie wiem o co ...

Pozdrawiam Panie, Panów oczywiście też (nudno by bez Was było), ciepło i pogodnie
Edyta

Ps. Owe miniaturki haftowane są autorstwa mojej Mamy, która pięknie i pracowicie tworzy także duże formy, np. Moneta, Van Gogha. To jest dopiero magia i cierpliwość!  

5 komentarzy:

  1. Maj Darling! Twój blog zachwyca wszystkie moje psiapsiółki z pracy. Podziwiają Twoje prace w wielkim zachwycie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo dziękuję Margharett-Nie-Gosiu wszystkim Twoim Psiapsiółkom z Pracy! Miłe Panie, dziękuję za sympatię, ale z tym zachwytem to nie przesadzajmy. Ludzie takie piękne rzeczy robią, że moja chałturka to pikuś! Pozdrawiam Miłe Panie serdecznie i życzę udanego świętowania!!!!! Padam do nóżek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. Dla wszystkich Dziewczyn z okazji tak fajowskiego dnia życzę tego co Dziewczyna życzy Dziewczynom: optymizmu, dużo wiary we własne mozliwości, (patrz: autorka bloga!), zdrowia i co tam sobie same wymarzycie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. do ps. powyżej: akurat co do WIARY WE WŁASNE MOŻLIWOŚCI proszę nie brać przykładu ze mnie!! Wiary we własne możliwości to ja nigdy nie miałam i nie mam! Stawiam raczej na OPTYMIZM!! Padam do nóżek!

      Usuń
  4. Podziwiam cierpliwość do hafu :))) i wyrazy podziwu dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń