"... kierujemy się na ogół tą maksymką, moc radości wzmacniać smutku odrobinką..." Jeremi Przybora

piątek, 1 marca 2013

Dzień Uśmiechu

W moim fikuśnym kalendarzu w kuchni oznajmiają, że dziś Dzień Uśmiechu!
Ten kto wynalazł uśmiech powienien dostać Nobla. A może nawet kilka Nobli ? W dziedzienie medycyny - uśmiech leczy!, w dziedzinie literatury - uśmiech, jak literatura, działa na duszę. I, co oczywiste, pokojowego Nobla. W dziedzinie chemii ? Czy mi się wydaje, czy też uśmiech - śmiech zwiększa poziom czegoś tam odpowiedzialnego za coś tam, endorfiny, etc. ? Ale to raczej ciągle medycyna. 

Co do uśmiechu... Zupełnie nie a propos przypomina mi się, dość natrętnie, fragment czegoś czego większej całości, ani autora, nie pomnę. "Uśmiecham się. W uśmiechu jest cała prawda smutku, ale nikt, nikt nie widzi, jak płaczę po cichutku." Napisałam to i nagle wydało mi się strasznie pensjonarskie. Brzmi tak drrrramatycznie.

Apeluję - uśmiechajmy się do siebie! Z uśmiechem żyje się o niebo łatwiej. 

Uśmiecham się ciepło do Ciebie !!!  

1 komentarz:

  1. Bardzo dobre święto !!!!!! oby jak najwięcej takich radosnych dni w kalendarzu.
    I ja również do Ciebie się uśmiecham ;-)

    OdpowiedzUsuń